Zupa Minestrone KREM

/
0 Komentarze
Z racji, że słoneczko przygrzewa i tęsknota za gorącą Italią przybiera na sile, postanowiłam uraczyć swoich bliskich oraz siebie włoskimi smakami. Postawiłam na sprawdzoną w naszym domu zupę minestrone. W oryginale nie wygląda tak jak moja, ale z racji, że moje pociechy wraz ze swoim ojcem nie przepadają za zupami, w których pływa coś więcej poza makaronem, ryżem, marchewką lub grzankami hitem są u nas zupy - kremy. Tak też poczyniłam z minestrone i chociaż pewnie Włosi by mnie zlinczowali, najważniejsze, że dzieciaczkom smakuje! :-)



Potrzebujemy:
- 1 cebula
- 1 ząbek czosnku
- 1 szklanka pokrojonych w kosteczkę i obranych ziemniaków
- 2/3 szklanki pokrojonej w plasterki marchewki
- 1 szklanka obranej i pokrojonej w plasterki cukinii
- 1 l bulionu wołowego
- 2 puszki pomidorów bez skórki
- 1 łyżka posiekanej natki pietruszki
- 1 puszka fasoli cannellini (opłukanej i odsączonej)

W rondlu rozgrzewamy oliwę i wrzucamy pokrojoną na plasterki cebulę oraz wyciśnięty czosnek i smażymy ok. 5 minut. Dodajemy ziemniaki, marchewkę i cukinię po czym smażymy kolejne 5 minut. Po tym czasie wlewamy bulion oraz pomidory wraz z sokiem i gotujemy na wolnym ogniu godzinę.
Na 10 minut przed końcem dodajemy posiekaną natkę pietruszki i fasolę.
Ugotowaną zupę blendujemy. Można podawać z chrupiącym pieczywem lub grzankami.

Smacznego ☺


Możesz także polubić

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.